Το τελευταίο τρένο

 
 
 

Το τελευταίο τρένο

Θεατρικό - μονόπρακτο

 

Το μυστικό μονοπάτι

Θεατρικό - μονόπρακτο

 

«Η διαχείριση της έννοιας του θανάτου δεν είναι εύκολη υπόθεση. Ο καταλυτικός πόνος της απώλειας εγκυμονεί τον κίνδυνο της καταγραφής μιας ζοφερής και απέλπιδης πραγματικότητας. Η Τούλα Μπούτου (με αυτά τα μονόπρακτα και ιδιαίτερα με Το Μυστικό Μονοπάτι) κατάφερε να σύρει στην επιφάνεια του θανάτου την ελπίδα για τη ζωή που συνεχίζεται. Και μας υπέδειξε, κονιορτοποιώντας τον παραμορφωτικό καθρέφτη των ψευδαισθήσεων, ότι ακόμα κι αν δεν βρίσκουμε κανένα λόγο να υπάρξουμε για τον εαυτό μας, μπορούμε θαυμάσια να υπάρξουμε για τους άλλους. Να δαμάσουμε το θηρίο του εγωιστικού πόνου και να δώσουμε ύψος στην καθηλωμένη ζωή μας με καταθέσεις προσφοράς και αγάπης. Τι πιο ουσιαστικό!»

Γωγώ Ατζολετάκη

Ηθοποιός - Συγγραφέας

 

«Αυτό το είδος θεάτρου τροφοδοτεί το Ελληνικό Θέατρο στην ευρύτερη έννοια του θεσμού. Είναι ψήγμα καθαρού χρυσαφιού. Σου εμπλουτίζονται συναισθήματα που ίσως η καθημερινότητα αδρανοποιεί έως και θέτει εν ύπνω και κάποια στιγμή και σ’όποια έκφανση, σου καταγράφει στο υποσυνείδητο πολύτιμες εμπειρίες που αναβλύζουν μεταστοιχειωμένες σε καθάριες σκέψεις και πράξεις, σαν τα νάματα της Κασταλίας. Τέτοια έργα συμβάλλουν στον εξανθρωπισμό. Δημιουργοί δεν είναι μόνο οι τρανταχτά επώνυμοι αλλά κι ένα πλήθος σημαντικών συγγραφέων που κάνουν τη δική τους υπέρβαση και προσφορά. Οι ηθοποιοί επίσης ερμήνευσαν καταπληκτικά»

Elisa Marelli

Ερμηνεύτρια του διαχρονικού Ελληνικού ελαφρού τραγουδιού

(για την παράσταση των δυο μονόπρακτων, στο Θέατρο ΕΛΠΙΔΑΣ)

 

 

«(…) Η Τούλα Μπούτου διαθέτει σοβαρά προσόντα στη δημιουργία του θεατρικού είδους. Στα έργα της, διαφαίνεται με σαφήνεια ότι έχει την ικανότητα να πλάθει έργα με πυκνή σκηνική δράση, με διαλόγους που αναδίνουν αυθεντικότητα και –προπαντός – να κλείνει την πλοκή με ευρηματικούς αιφνιδιασμούς (…)»

Κώστας Θεοφάνους

εφ. Ο Δημότης του Πειραιά

Δευτέρα 12 Μαρτίου 2007

 

 

« (…) Η θεατρική σας προσπάθεια έχει και στόχους και ευαισθησία και δράση (ιδίως στο Τελευταίο τρένο, που τόσο είναι αναγκαία για τη θεατρική σκηνή. Στρωτή, νευρώδης η φράση σας, πάει ίσια στην καρδιά (…)»

Πίτσα Καπιτσινέα – Μπινιάρη

22.2.93

 

«Αυτή η παράσταση με έκανε να νοιώθω ότι υπάρχει ακόμη καλό θέατρο και πάρα πολύ μεγάλοι ηθοποιοί. Κυριολεκτικά γοητεύτηκα»

Καλή Καλό

Ηθοποιός

(για την παράσταση των δυο μονόπρακτων, στο Θέατρο ΕΛΠΙΔΑΣ)

 

 

«Ηθικοπλαστικό και αισθητικό δίδαγμα»

Νότης Κύτταρης

Δημοσιογράφος – συγγραφέας, συνεργάτης της ΕΡΤ

(για την παράσταση των δυο μονόπρακτων, στο Θέατρο ΕΛΠΙΔΑΣ)

 

 

«Η δουλειά της κας Μπούτου είναι τόσο ρεαλιστική, απηχώντας την εποχή μας, τόσο σημερινή και καλοδουλεμένη τεχνικά και θεατρικά, και γι’αυτό ακουμπάει άμεσα τον θεατή. Τέτοια έργα δυστυχώς σπανίζουν στις αθηναϊκές σκηνές»

Κώστας Νοταράς

Δημοσιογράφος στην Βραδυνή, Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, Δελτίο Ειδήσεων της ΕΡΤ

(για την παράσταση των δυο μονόπρακτων, στο Θέατρο ΕΛΠΙΔΑΣ)

 

 

«Πρώτη μου φορά δεν με κούρασε μονόπρακτο και θα’θελα να συνεχίσει η παράσταση. Καλογραμμένα και καλοπαιγμένα. Παρόλη τη δραματικότητά του, το δεύτερο μονόπρακτο, είχε ένα πολύ όμορφο φινάλε»

Νέλυ Παππά

Ηθοποιός

(για την παράσταση των δυο μονόπρακτων, στο Θέατρο ΕΛΠΙΔΑΣ)

 

 

«(…) Άψογη η δουλειά της συγγραφέως, με διαλόγους κατάφορτους σε συναίσθημα και πλούτο από μηνύματα όπου η οικονομία στο ελεγχόμενο πλάτεμα του λόγου, επιμελώς αφήνει μόνο τα επιλεγμένα πολύτιμα φραστικά πετράδια (…)»

Γιώργης Σακκάς

Εφ. Ενεργός Δημότης Νοτίων Προαστίων

Απρ. 2007